tirsdag 9. mars 2010

Noen stuebilder

Jeg fant et kult, litt retro cdskap på finn, og det skulle jeg ha. Det hadde jo bare passa så perfekt inn i ene kroken i stua. Mål? For pyser! Det gikk akkurat, helt slik jeg hadde sett for meg!

 

Den gule puta ble med fra Bohus, skulle bytte noe og fikk ikke tilgodelapp, nedsatt fra 300kr til 50kr *gliser* Den hvite hekleputa laga mamma til meg for flere år siden. De andre, 2 i sofaen og 1 i hver stol, har jeg sydd selv.

 

Veldig fornøyd med tapeten på tv-veggen, for når man har så svær tv og gigahøytalere kan man ikke ha så mye annet på veggen. Kommoden er et gammelt tv-skap i teak, fant det på Fretex for et år siden til 250kr. Et kupp for en teak-fantast
 

Må ta med et bilde av sekskanthekleteppet også, er lenge til det kan blogges som ferdig
 

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar